iiilookia

Direktlänk till inlägg 23 september 2012

Svar på kommentar

Av Isabell Andersson - 23 september 2012 14:05

Svar på kommentar först :)


En som skrivit att man ska se sina vänner som V Ä N N E R och inte psykologer, och så är det ju absolut men då kan ju ens vänner säga att de inte orkar längre så att det inte går så långt? För jag själv tänkte inte så långt eftersom jag var sjuk. Men antar att våran vänskap inte var tillräckligt viktig för dessa personer, så det var därför de inte sa något. Självklart har jag förståelse för att det blev mycket & att det till slut ledde till att de själva mådde dåligt. Har inte sagt nåt om det? Men jag tycker F O R T F A R A N D E att man kan säga ifrån eftersom jag mådde så pass dåligt att jag inte kunde se det själv. Men som sagt, jag vet vilken grad vår vänskap låg på så då har jag det bättre utan dom   Har aldrig sagt att jag är felfri heller. Det blev fel alltihopa men det som sårade mest var att dom just inte sa ifrån. Kanske klarade dom inte det, vad vet jag. Var nog det som behövdes också, att det bröts där så jag ska väll tacka för att jag fick en chans att må bättre också, så tack   


/ Isabell

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Isabell Andersson - 12 februari 2014 15:11

Halloj!  Mötet igår gick bra, vi diskuterade kring mina problem och så fick jag två övningar med mig hem :)   Idag har det varit en lugn dag. Varit på stan och hämtat medicin och käkat med min pojkvän. Gått promenad med Tiger och faktiskt i skr...

Av Isabell Andersson - 11 februari 2014 14:01

Tisdag. Början till en bättre hälsa eller nå..    Började att gå en rask promenad med Tiger på 20 min sen gjorde jag lite olika magövningar samt sprang på stället osv. Gjorde blandat i ca 15 minuter. Det var ungefär det jag orkade :P Så nu ska ja...

Av Isabell Andersson - 10 februari 2014 13:34

Äntligen kan jag ta några djupa andetag och sjunka ner i soffan en stund! Har varit full fart, städat, diskat, tvättat, tagit ut hunden osv osv osv. Våran nya dubbelsäng kommer snart! Jag har längtat så. Kommer dock bli lite mindre utrymme i våran et...

Av Isabell Andersson - 10 februari 2014 10:24

Halloj! Helgen har varit intressant. Fredagen var väll inte sådär jätte bra direkt. Tog många tuffa beslut och ringde några jobbiga samtal.  Har nu slutat min arbetsträning pga många skäl! Väntar nu på att bli sjukskriven ifrån läkaren. Jaja. I l...

Av Isabell Andersson - 6 februari 2014 13:02

Dom som följt mig här på bloggen undrar säkert hur min livssituation ser ut just nu. Hur det är med min häst osv  Så börjar väll uppstartandet med en kort sammanfattning      Den 2 november 2012 blev jag ihop med världens finaste kille. Tyväre ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards