iiilookia

Direktlänk till inlägg 11 februari 2014

Tisdag

Av Isabell Andersson - 11 februari 2014 14:01

Tisdag. Början till en bättre hälsa eller nå.. 


Började att gå en rask promenad med Tiger på 20 min sen gjorde jag lite olika magövningar samt sprang på stället osv. Gjorde blandat i ca 15 minuter. Det var ungefär det jag orkade :P Så nu ska jag göra det varje dag och öka "passen" lite för varje vecka. Och får jag inte någon träningsvärk så ska jag köra ännu hårdare! Man måste ju börja nånstans :)


Kom ihåg när jag var igång och red oså, då hade man ju iaf lite magmuskler. Har tappat allt totalt nu :( Men jag ska försöka få tillbaka det igen.. 


Snart ska jag gå en 10 minuters promenad till med Tiger innan det blir möte i lindesberg!



 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Isabell Andersson - 12 februari 2014 15:11

Halloj!  Mötet igår gick bra, vi diskuterade kring mina problem och så fick jag två övningar med mig hem :)   Idag har det varit en lugn dag. Varit på stan och hämtat medicin och käkat med min pojkvän. Gått promenad med Tiger och faktiskt i skr...

Av Isabell Andersson - 10 februari 2014 13:34

Äntligen kan jag ta några djupa andetag och sjunka ner i soffan en stund! Har varit full fart, städat, diskat, tvättat, tagit ut hunden osv osv osv. Våran nya dubbelsäng kommer snart! Jag har längtat så. Kommer dock bli lite mindre utrymme i våran et...

Av Isabell Andersson - 10 februari 2014 10:24

Halloj! Helgen har varit intressant. Fredagen var väll inte sådär jätte bra direkt. Tog många tuffa beslut och ringde några jobbiga samtal.  Har nu slutat min arbetsträning pga många skäl! Väntar nu på att bli sjukskriven ifrån läkaren. Jaja. I l...

Av Isabell Andersson - 6 februari 2014 13:02

Dom som följt mig här på bloggen undrar säkert hur min livssituation ser ut just nu. Hur det är med min häst osv  Så börjar väll uppstartandet med en kort sammanfattning      Den 2 november 2012 blev jag ihop med världens finaste kille. Tyväre ...

Av Isabell Andersson - 6 februari 2014 12:36

Hej! Var längesedan nu. Vill starta upp bloggen igen för min egna skull. Är ganska skönt att skriva av sig ibland! Ett mer intressant inlägg kommer senare :)  ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards