iiilookia

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Isabell Andersson - 10 februari 2014 13:34

Äntligen kan jag ta några djupa andetag och sjunka ner i soffan en stund! Har varit full fart, städat, diskat, tvättat, tagit ut hunden osv osv osv. Våran nya dubbelsäng kommer snart! Jag har längtat så. Kommer dock bli lite mindre utrymme i våran etta men vafasen då kanske man kan sova gott om nätterna oxå :) 


Har länge funderat på att börja gymma, men känner att jag inte vill till något gym där alla biffar är ;) Så då får vi helt enkelt göra ett eget gym här hemma! 


Detta har jag tänkt fixa på ett eller annat sätt:


Step up bräda

Boxningskudde

Gummiband

Löp/promenad band 

Madrass


Tror det kan bli bra, bara man har motivationen och viljan. Men å andra sidan behöver du ju det om du tränar på gym oxå. Ska nog köpa några böcker som verkar bra så man får lite tips och ideér :) När vädret blir mindre äckligt så ska jag nog ta och försöka hitta en cykel och ta med Tiger på cykelrundor. As taggad! Iaf nu ;P

Av Isabell Andersson - 10 februari 2014 10:24

Halloj! Helgen har varit intressant. Fredagen var väll inte sådär jätte bra direkt. Tog många tuffa beslut och ringde några jobbiga samtal. 

Har nu slutat min arbetsträning pga många skäl! Väntar nu på att bli sjukskriven ifrån läkaren.

Jaja. I lördags var jag och pojkvännen på middag hos mina föräldrar, trevligt.  Blev kasslergryta och annanaspaj. Pajen är något jag verkligen rekommenderar! Så god! Men inte så nyttig ;) efter middagen kom vi hem och vilade en stund för att sedan göra iordning oss inför en kväll hos Mojje. Blev en riktigt lyckad kväll med massa prat och skratt   


Igår var vi hos en arbetskollega till Matthias och fick energimassage! Pröva det , var riktigt häftigt faktiskt.  


I övrigt har jag mått ganska bra i helgen. Har försökt tänka positivt.  Men nu i skrivande stund är det värre! Kommer ett mer detaljerat inlägg senare under dagen :) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards